Ärsyttää, kun haluaisin lukea kunnollista fanfctionia, hyvin kirjoitettua draamaa, enkä mitään teinien (inhoan sanaa, mutta en silti voi olla käyttämättä sitä) kirjoittamaa ihkutusta ja siiraappisia rakkaustarinoita, jota monet foorumit ovat mielestäni täynnä. Ja minä kuitenkin eksyn joka päivä lukemaan jotain. Se on vain tapa, urautuma, jonka teen lähes aina koneelle päätyessäni. Mutta tällä hetkellä uusia hyviä tarinoita ei tunnu löytyvän sitten mistään ja monet hyvät vanhemmat ovat joko tauolla tai päättyneet jo. Hatuttaa. En syytä kirjoittajia, en, sillä itselläkin on jonkin verran kokemusta siitä, kun paperille ei saa syntymään sanoja saati sitten järkeviä lauseita, mutta koska tällä hetkellä löytyy vain kuorallinen mielstäni hyviä kirjoittajia niin minun pitäisi ehkä tässäkin alkaa laajentamaan skaalaani.

Mutta rehellisesti, minä en vain voi sietää huonosti kirjoitettua yltiöromantiikkaa/romancea/fluffia. Hyvin kirjoitettu vielä menee, mutta tällä hetkellä sekin heikosti. En vain osaa käsitellä sitä juuri nyt. Ennemminkin jotain traakista, synkkiä kohtaloita ja kaikessa synkkyydessäänki onnettomia loppuja, angstia. Ehkä voisin nostaa rimaa jopa trakiikannälkäiseen romantiikkaan, mutta en yhtään ylemmäs.

Ihan elämässäkin tuntuu tällä hetkellä, etten vain jaksa uskoa rakkauteen ja parisuhteisin. Ne eivät oel minua varten juuri nyt, ehkä joskus myöhemmin, mutta tällä hetkellä minä en kaipaa ketään/mitään sotkemaan asioita. Pidän niistä sellaisina kuin ne ovat. En ymmärrä koulun käytävillä käsikädessä vaeltelevia pareja tai tarvetta hankkia poikaystävä. Oikeasti, jos minä joskus tulevaisuudessa yksin asuessani joudun vaihtamaan auton renkaat tai putsaamaan viemärin vesilukon enkä jostain syystä pysty niitä yksin tekemään tai en halua, niin kilautan kaverille. Aina löytyy joku, joka suostuu auttamaan. Minä luotan siihen. Enkä minä halua olla riippuvainen jostain; joutua katsomaan aina kahta kalenteria suunnitellessani jotain. Itsenäisyys on minulle päähänpinttymä enkä osaa päästää irti itsestäni antaakseni osan siitä jonkun toisen käsiin.