Niks, naks ja muutema puristus. Hiontaa ja karkeaa fluori-tahnaa ja verestävät ikenet. Ettekä ikinä arvaa mistä on kyse?
Käytännössä: Minä olen tätänykyä sitten raudaton alue. Pepsodent-smile sinne ja toinen tuonne... ;P

Ulkona on pilvista ja harmaata. Puut heiluvat tuulessa ja ilmassa on jonkin sortin myrskyn tuntua. Kohta varmaan sataa. Mutta tätähän minä olen koko ajan toivonut. Siltikään se ei tunnu juuri nyt oikealta, toisaalta taas en tiedä mitä haluaisin enemmän. On niin hankala päättää mitä haluaa...

Ensimäinen viikko lukiossa ja...no mitä siitä nyt voi sanoa. Väsyttää edelleen (onko tämä nyt sitä kuuluisaa 'syysmasennusta'?) ja päivät tuntuvat yltiöpitkiltä, mutta silti minä taidan sittenkin sopeutua sinne. En tunne olevani eksyksissä jokaisen kulman jälkeen ja osaan varmasti jo ulkoa kaikkien luokkien sijainnit missä minulla tässä jaksossa on jotain. Kyllä siihen varmasti vielä tottuu, että on taas koulusssa. Tänään tuli jo kopioitua läksytkin ensi kertaa. Tiedän, väärin, mutta minkäs teet; en jaksanut. Huono syy, mutta lupaan kyllä parantaa tapani. Ihan varmasti parannan. En minä sieltä kolmessa vuodessa pääse, jos en läksyjäni tee.

Do you ever stop thinking... And forget to start again?