Nonnii...Ensimmäiseksi haluan ilmoittaa pohjan vaihtuneen. Tämä ihastuttava luomus on Herkun tekosia. Kiitän häntä.

Nyt on kuitenkin niin, että rehellisesti sanoen minun pitäisi ollaa siivoamassa, mutta koska ketään ei ole kotona, olen minä päättänyt lykätä asiaa vähän (vaikka ei tästä kyllä hyvää seuraa) ja ahkeroida kaksinverroin nopeammin kohta.
Itse asiassa luulin ettei edellinen juttuni ollut tullut tänne ollenkaan, mutta onneksi oli. Olin jo nimittäin luvannu itselleni etten kirjoita sitä enää missään nimessä uudelleen.
Ja tämä menee nyt tälläiseksi turhanpäiväiseksi päivittelyksi. Miksi minä edes kirjoitan tätä? Koska minulla ei ole muuta tekemistä? Koska minusta tuntuu paremmalta kun olen tämänkin tehnyt, velvollisuudestako? Noh, olkoon...

Vielä keväällä ajattelin, että kesällä on aikaa aloittaa kirjoittaminen ihan kunnolla, mutta nyt tuntuu, että vaikka pää pursuu ideoita ei ole aikaa niille. Mikään aloitetuista projekteistani ei ole edistynyt tippaakaan. Anteeksi nyt kaikille niille, jotka ovat niitä odottaneet, mutta tämä on kiduttavan hidasta hommaa.... Uskokaa pois; minuakin harmittaa.

Mutta minullapa on taas menossa kirjojen suurkulutus kausi. Kirja per viikko. Enemmänkin.
Minä en ymmärrä niitä, jotka eivät lue. Omasta näkökulmastani nähden he menettävät paljon. Toisaalta...antaapa olla. Minä vaan rakastan hyviä kirjoja....

Tässä vielä joitain katkelmia niistä rustauksistani, jotka olen kirjoittanut ihan vain paperille...

20.6.2006 klo <24>

"Mä sitten rakastan öistä Käpylää. Hiljanen, viileä kaunis ja niin ihanan seesteinen."

"Valehtelisin jos väittäisin...
  • että en mieti menneitä
  • etten ole vainoharhainen
  • ymärtäväni aina ystäviäni
  • olevani riippuvainen tietokoneesta
  • olevani koukussa O.C.:hen *hymy*
  • olevani täysin rauhallinen
  • tietäväni kaiken
  • ettei minua pelota
  • etten itkisi, kun olet kuollut
  • pystyväni elämään täyttä elämää ilman ystäviä
  • etten ole katkera
  • etten ole edelleenkään riippuvainen yhtään mistään
  • ettei tämä ole menossa jo aivan sekaisin
  • olevani varma tästä kaikesta, maailmastani
...vihaavani kauneutta."

23.6.2006 klo 00.15

"On ihana mennä ulos ja antaa sateen kastella. Vetää keuhkoihin sateen raikastamaa ilmaa ja haistela sateen mukanaan tuomia tuoksua. Maailmassa ei juuri ole parempaa säätilaa, kun sade ja sen jälkeiset hetket."