Eilen satoi. Ja minä olin onnellinen vaikkakin läpimärkä. Minä en tiedä miten saan aina lenkkeilessä etureidet kipeiksi, mutta who cares?
Sellaisia harmaita päiviä saisi olla enemmän. Päiviä
, jolloin sataa niin paljon, että jo hetken ulkona seistyä tukka on läpimärkä ja nenän päästä valuu vesipisaroita. En tiedä miksi olen onnellisempi silloin, kun sataa. kyllä minä viihdyn auringossakin, mutta sateessa on sitä jotain. Vaikka se kastelee ja on märkää, se tuntuu silti minulle paljon oikeammalta.

Tänään pitäisi vielä jaksaa lähteä kaupungille juhlimaan. Tai en nyt tiedä pitäisikö minun käyttää sanaa 'juhlia', koska en tiedä mitä siellä juhlittaisiin. Kyseessä on Nasujatkot ja tyyppit tulevat olemaan enemmän tai vähemmän kännissä ja humalassa. En tunne kuuluvani porukkaa. Minä en juo, en polta, ja kaikki siellä kuitenkin ottavat jotai. Mutta toisaalta toivon, että siellä olisi kivaa. En haluaisi tulla kotiin joskus yhdeksän aikaa ja todeta, että olipa siinäkin turha reissu. Tietenkin, jos satun tulemaan yhdeksän aikaan kotiin jostain muusta syystä niin ei sitten mitään.

Täytyyhän jonkun leikkiä turvamiestä ja esiliinaa.