Naamalle vettä, että varmasti herää, jotain suht säädyllistä päälle, kone käyntiin, kuuma teemuki käteen ja valmiina ampumaan kurssitarjotinta valinnoilla. *töks* Se heitti minut ulos. Takaisin sisään ja eikun uusi yritys käyntiin.

Tänää, ensimmäistä kertaa, minä valitsin itselleni kurssit. Melkein kaikki lähti mukaan mitä halusinkin, vaikka pientä venkslausta jouduinkin tekemään (paitsi, että joku muu joutui varmasti tekemään paljon enemmän). Voisin onnitella itseäni tällaisestä hienosta saavutuksesta *aplodeja* ;D
Itse asiassa se on melkein kuin käyttäisi pientä revolveria tai jotai, jolla olisi tarkoitus osua mahdollisimman moneen maalitauluun lyhyessä ajassa. Sitä näpäytteli ympäriinsä kurssitarjotinta hullun lailla ja varmisteli, että kaikki oli okei. Tuli jopa herätettyä puhelimen välityksellä ystävä, joka oli tänän rumban jo pari kertaa läpi vetänyt, koska en tiennyt kumpi kahdesta kurssista minun pitäisi valita; uskonto vai fysiikka. Kuitenkin tuosta lyhyestä, ehkä minuutin kestäneestä puhelusta oli suuri hyöty. Eikä sen hetkisessä tilanteessa olisi pidempää puhelinkonferenssia voinutkaan käydä; se oli peliä aikaa ja tietokonetta vastaan.

Tänään on kuitenkin ensimmäinen päivä varsinaista nasutusta ja minä aion hieman venyttää rajoja. EI mitään kovin vakavaa, mutta en minä pelkissä bikineissä kouluun missään tapauksessa mene. Sinnehän jäätyisi. Ei, minä vain olen niin viksu, että kehitän jotai kieroa ja katsotaan että meneekö se läpi ;)