Öissä on jotain erikoista. En ole ihan vielä selvittanyt mitä, mutta ehkä minä pääsen lopputulokseen kesän aikana. En tiedä. Joskus ne antavat meidän valua uneen melkein petollisesti, antavat silmäluomien painua kiinni silloin, kun niiden aukipitäminen olisi paljon mukavampaa. Toisinaan (niin kuin nyt) uni ei saavuta vaikka mieli tekisikin. Sitä vain istuu sohvan nurkassa mansikoiden maku suussa ja koittaa keksiä jotain tekemistä - aivan kuin sitä ei yhdelle päivälle olisi jo ollut ihan tarpeeksi.

Olin tänään ystävän kanssa Kaisaniemen puistossa Maailma kylässä -festivaaleilla kuuntelemassa ensisijaisesti Olavi Uusivirtaa & comppanya (samba kun on vasta....tänään). Woodstockin uudelleen tuleminen ja musiikki oli kieltämättä ihan hyvää, mutta päivän löytö koskee kuitenkin  13.15 - 13.45 esiintynyttä  All of us:ia. Minä tykkäsin. Olisi pitänyt ostaa levy, mutta ehkä minä löydän sen vielä jostain...

Nukkumaanmenoaika meni jo kauan sitten, mutta kuka niistä on viimeisen parin viikon aikana edes välittänyt? En minä aikanakaan...
Koira nukkuu onnellisesti vieressä, ehkä minunkin pitäisi...

Piraatti III oli hyvä. Suosittelen.