Trallallaa... Minäpä tyttö olen käynyt elokuvissa. Suuri uutinen, mutta nauroin mahani kipeäksi useamman kuin kaksi kertaa.
Ensin kaupungilla ja sitten elokuviin; kyllä ystävien kanssa on ihanaa!

Jos joku kysyisi minulta nyt, että mitä mieltä olen lukioon menosta, täysi myöntää ettei ajatus kuulosta niinkään ihastuttavalta. Ei se nasutus niinkään vaan se, etten tunne olevani valmis. Minä haluan mennä lukioon, mutta pelkään epäonnistumista. Hei, minä selvisin kolmesta vuodesta yläasteella, joten täytyy minun selvitä myös lukiosta! Mutta...Tunnen kuitistuvani vain ajtellessani sitä kuinka menen ensimmäisenä päivänä epätietoisena sisään niistä täysin väärällä puolella olevista lasisista ovista ja katson ympärilleni tietämättä mitä tehdä. Toivottavasti joku pelastaa minut. Olen kyllästynyt pelastamaan itse itseni.

Ana Johnsson - We are