18.57

Sormet ovat vieläkin kohmeessa puoli tuntia sitten päättynen lenkin jälkeen. Eihän siellä pitäisi edes olla kylmä. Tällä hetkellä koitan vain saada veren kiertämään sydämmestä vartalon ääripäihin, tosin koneella istuminen ei ehkä ole paras vaihtoehto. Vielä hetki sitten sitä paitsi vannoin pehmeän sängyn ja lämpimän peiton nimeen, kun tulin herätetyksi myöhästyttyäni 10 minuuttia 20 minuuttia aikaisemmin sovitusta lähdöstä. Kyllä näinkin voi tapahtua. Tyttö on väsynyt...

Eminem putki päällä, pitäisi saada biisit vielä koneelta mp:lle niin olisi kätevämpää. Pikkuveli kun kuitenkin haluaa tähän alta aika yksikön ja minun pitäisi mennä syömään. Aika juoksee nopeammin kuin sormet näppäimistöllä ja minulla olisi vielä sanottavaakin!

21.35

Miksi minulle aina käy näin? Minulla on idea, joka sitten katoaa kuin tuhka tuulee hetken päästä. Hatara pää, joten minkäs voit...

Ihmisiä on paha mennä analysoimaan vaikka itse teenkin sitä koko ajan. Ennakkokäsitykset kääntyvät väärin päin kuin laiva kovassa tuulessa ja minä opin arvostamaan uusia ihmisiä aivan eri tavoilla.