On se nii'in hohdokasta! Meikäläinen on moittinut itseään tämän ilapäivän aikana ties kuinka monta kertaa siitä, että menin ostamaan ruokaa kolmeksi päiväksi 35 eurolla. Ja kun äiti tulee kotiin saan lisää suolaa haavoihini! Eikö riitä, että olen jo valmiiksi pomppinut itseni maan rakoon ja iskenyt otsaani IDIOOTTI merkin? Ei. Minusta tulee jälleen syyllinen. Tai ainakin syyllinen olo, vaikka äiti koittaa olla positiivinen. Minä vain kuulen sen hänen äänestä. Joudun puolustuskannalle ja mikäs sen ihananpaa *sarkastisesti*

Mutta iloisempiin aiheisiin...
Minuun on taas purrut mahdoton lukukärpänen. 24h ja kaksi suhteellisen pitkää kirjaa. Ja lainaamaan lisää. Kohta minä pelkään ettei minulle jää mitään luettavaa kesälomaksi, kun kahlaan kaikki läpi ennen kun koulu ehtii edes loppua! Tai ainakaan mitään kiinnostavaa... Ainahan minä voin kuitenkin tarttua Narniaan (aloitin lukemaan varmaan kolme vuotta sitte > kahden vuoden tauko >  jatkoin tänä keväänä ja nyt ollaan taas katkolla :D)...
Mutta Anthony Horowitz on oikeasti TOSI hyvä!

Ja hänen kirjojensa jälkeen...? Voisin tietysti aloittaa lukemaan Sweet Valley: ta taas vaihteeksi (en koskaan ole päässyt siinä sarjassa loppuu), mutta ne eivät enää jaksa kiinnostaa entisellä tavalla.
Olisiko ehdotuksia? Minä kaipaisin niitä kipeästi, koska en tiedä mitä kesällä teen jos en lue....Tai siis no, olen kavereiden kanssa, heilun mökillä ja Kemissä, mutta minä tarvitsen luettavaa...! Eilenkin olin törmätä bussikatokseen kun luin niin keskittyneesti ja kävelin samalla ympäri tätä "pientä kylä-pahasta" :D