Hyi!Hyi!Hyi!Hyi!
Miten maailmassa voi olla sellaisia pervoja, jotka kuvaa viattomia ihmisiä kaduilta ajaessaan ohi??! Iljettäviä perverssejä, joilla ei oo takuulla mitään elämää! Ällöttävää!
Ja kuten arvata saattaa, minulle kävi tänään juuri niin. Nimittäin, kun oli Mikin kanssa lenkillä ja jo tulossa kotiin, joku auto kaartaa ensin minun eteeni jalkakäytävän viereen ja sisällä istuu joku ylipainoinen pervo ääliö, joka sitten kun olin mennyt ohi kaivaa jostain digikameran ja ajaa ohitseni käsi ikkunasta ulkona kuvaten MINUA!!!! Niin oksettavaa, älöttävää ja pervoa, että sadattelin itsekseni koko matkan kotiin, koska tajusin päätyneeni, jonkun täysin ventovieraan videolle, TÄYSIN vasten tahtoani ja luultavasti tuo pervo idiootti vielä...YÄK!!! Minä en edes pysty sanoin kuvailemaan tätä inottavaa tunnetta, koska en saa päähäni mitään tarpeeksi kuvaavaa adjektiivia. Miettikää, jos itse päätyisitte jonkun pervon kotivideolle! Hyi hitto!(
anteeksi tuo äsköinen)

Päässä soi jostain tietämättömästi syystä Juanesin a dios le pido eikä minulla riitä rahkeita sen sieltä pois karistamiseen. Kuitenkin alkaisin hoilata vain Titanicia... :P