Huomenna. Huomenna on se suuri päivä. Päivä jolloin loppuu taas kolmeksi vuodeksi se etten kuulu mihinkään. Toisaalta minä itse asiassa haluan kuulua johonkin, koska sillioin on jotain tekemistä ja minä en tulisi kestämään ainaista tekemättömyyttä.
Ja tässä vaiheessa joku saattaa olla jo ihan pihalla, mutta olkoon.

Ja että jännittääkö? Ehkä vähän. Mutta odottakaapa aamuun niin minä olen aivan paniikissa. Tai no ainakin melkei. Olen myöhäinen jännittäjä...

Tänään oli hyvä päivä. Iltaa kohti vaan parani. Minä vaan olen onnellinen. Ystäväni vaan sattui tuomaan lainaaminaan kenkiä (kiitos, darling, et arvaakkaan miten "eristyksissä" olenkaan ollut ;P) ja minä olen "ihan jipoissa". Outoa. (katsokaa nyt noitakin lauseita! minä en osaa kijoittaa järkevästi...unenpuutetta varmaan... :P)
Minusta tulee mökkihöperö, vaikka en ole mökkiä nähnytkään pitkään aikaan. Lukemista ja auringon ottoa. Onhan se mukavaa, mutta kaikella on rajansa. Vaihtelua...

Nyt on taas pakko irrottautua koneelta, koska minä haluan olla virkeä huomenna. Toivottasvti ei sada....