Minä kaipaan auringonpaistetta. Katselen koulun kirjastosta valopihaan ja epäilyttävän harmaa taivas saa mielialani laskemaan vielä vähän. Koska sen tajuaminen, että koeviikko odottaa viikon päästä ja mitä luultavimmin tasan 168 tunnin päästä minä olen tekemässä inhaa fysiikan koetta, ei ajan kuluminen oikein jaksa innostaa tällä htekellä. Voisin jäädä kuusitoista vuotiaaksi koko loppuelämäksi.

Tai en ehkä sittenkään. En koskaan pääsisi ajamaan autoa tai äänestämään tai no en minä keksi enempää hyviä puolia täysi-iikäisyydestä. Oravanpyörä ei vain jaksa kiinnostaa. Lottovoitto kylläkin...Ääh, eksyn taas aiheesta jos sellaista minun höpötyksissäni voi väittää olevan).

Tietääkö joku onko Dostojevskin Rikoksesta ja rangaistuksesta tehty elokuvaa? Tai edes äänikirjaa?? minä kun en vain jaksaisi lukea sitä... Enkä kyllä jaksaisi mennä pitämään huomenna äidinkielen tunnilla elokuva-aiheista puhettani, mutta kukas siitä nyt välittää....paitsi minä....Yksi hyvä puoli siinä luultavasti kuitenkin on: minä kärsin eilen jo ramppikuumeesta, joten ei ole mitään syytä kärsiä siitä uudelleen.